Zum Inhalt springen

ChatGPT / KI abseits des RPG

Empfohlene Beiträge

Geschrieben
vor 5 Minuten schrieb Slüram:

Brigitte Nielsson läßt grüßen? :angel: 

Irgendwie haben die ganzen AIs eine Tendenz zu großen Brüsten. Find ich schade. Aber egal. Die Videos auf dem Kanal haben mich echt beeindruckt. 

• Like 1
Geschrieben
vor 44 Minuten schrieb Abd al Rahman:

Irgendwie haben die ganzen AIs eine Tendenz zu großen Brüsten. Find ich schade. Aber egal. Die Videos auf dem Kanal haben mich echt beeindruckt. 

Das verwundert mich allerdings wenig, schließlich haben haben auch menschliche Zeichner immer eine Tendenz, ausgeprägte Oberweiten zu zeichnen.

• Like 1
Geschrieben
vor 7 Stunden schrieb Blaues Feuer:

Das verwundert mich allerdings wenig, schließlich haben haben auch menschliche Zeichner immer eine Tendenz, ausgeprägte Oberweiten zu zeichnen.

Wo kommt nur dieser Bias her?

Geschrieben

Boahhhhh, KIs sind DÄMLICH !!!!!!!

Ich habs mit freepic und ChatGPT versucht, aber KEINE hat es in zig Versuchen hinbekommen diesen Promt umzusetzen:

Zitat

Create a futuristic scene of a spaceport in the Star Trek universe with a large landing area for visitors. The spaceport features sleek, curved architecture made of reflective metal and transparent domes. Numerous landing bays and platforms are visible, some occupied by Starfleet shuttles or civilian spacecraft. The visitor landing area is clearly marked with a futuristic traffic sign: a glowing holographic sign displaying a white "P" on a blue background, along with the word "Reserviert" beneath it. The traffic sign must display the exact word "Reserviert" below the ‘P’ symbol. Do not change, translate, or modify this word in any way.The sign hovers above the landing zone, making it easily recognizable. The landing surface is made of dark, non-slip material with illuminated landing markers in blue and white. In the background, a breathtaking starry sky stretches across the horizon, with distant planets and orbital space stations. Various humanoid species from the Star Trek universe are present, some in Starfleet uniforms, others in civilian attire. Futuristic transport belts and hovering platforms connect different sections of the spaceport. The lighting is soft and atmospheric, with indirect light sources emphasizing the advanced technology. The color palette consists of cool blues and silvers, complemented by the warm glow of docking lights and display panels. The image should be in a wide (landscape) format of Din A3.

Für "Besucher" hat es im 20. Versuch geklappt, aber "Reserviert" wird ständig verändert, aber auf englisch geht :angryfire: :bang:

Das rein blaue Schild ist ChatGPTs Vorschlag für ein "Overlay"

freepik__the-style-is-candid-image-photography-with-natural__52862.jpeg

parking_reserviert.png

freepik__the-style-is-candid-image-photography-with-natural__52864.jpeg

freepik__the-style-is-candid-image-photography-with-natural__52863.jpeg