Leachlain ay Almhuin Geschrieben 24. November 2011 report Geschrieben 24. November 2011 [ATTACH=CONFIG]0[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]0[/ATTACH] Anakin Skywalker Ich bein ein Jedi und habe eine Dunkle Seite.[ATTACH=CONFIG]9007[/ATTACH]
Merwyn Geschrieben 13. November 2013 report Geschrieben 13. November 2013 Londo Molinari Jetzt muss ich erstmal schauen wer das ist! PS: Falsch geschrieben haben sie es auch noch
Die Hexe Geschrieben 13. November 2013 report Geschrieben 13. November 2013 Princess Leia A strong-willed herald of causes against injustice, you passionately strive to right the wrongs around you. Somebody has to save our skins!
ohgottohgott Geschrieben 13. November 2013 report Geschrieben 13. November 2013 Wesley Crusher Wesley Crusher A brilliant learner with a knack for almost everything, you choose to spend your efforts in the pursuit of travels that extend your own potential. Maybe I am sick of following rules and regulations! Wesley is a character in the Star Trek universe. STARTREK.COM has a character biography. Aha - erkannt ...
Fimolas Geschrieben 13. November 2013 report Geschrieben 13. November 2013 Hallo Hexe! Princess Leia [ATTACH=CONFIG]12390[/ATTACH] Liebe Grüße, Fimolas!
Eleazar Geschrieben 13. November 2013 report Geschrieben 13. November 2013 Galadriel. Hmm. Wahrscheinlich meinen sie die Szene, wo sie von Frodo den Ring angeboten bekommt. Jedenfalls, die äußere Ähnlichkeit ist es nicht.
Gast Issi Geschrieben 18. Dezember 2015 report Geschrieben 18. Dezember 2015 Ich bin Luke Skywalker! ..........Wo ist Meister Yoda?
Slüram Geschrieben 18. Dezember 2015 report Geschrieben 18. Dezember 2015 Raistlin Majere An intensely private individual that chooses actions with care, you strive to further your own skills and powers. This happens because I choose it to happen! Raistlin is a character in the Dragonlance universe. He has a short biography at Wikipedia. -------------------------------------------------------------------------------- Daher die hohe Schwampfaffinität....
Läufer Geschrieben 18. Dezember 2015 report Geschrieben 18. Dezember 2015 Gandalf A wandering spirit caring for a multitude of just concerns, you are an instrumental power in many of the causes around you. And so am I, very dangerous: more dangerous than anything you will ever meet, unless you are brought alive before the seat of the Dark Lord.
OliK Geschrieben 20. Dezember 2015 report Geschrieben 20. Dezember 2015 soso... Jean-Luc PicardAn accomplished diplomat who can virtually do no wrong, you sometimes know it is best to rely on the council of others while holding the reins. There are some words which I have known since I was a schoolboy. "With the first link, the chain is forged. The first speech censored, the first thought forbidden, the first freedom denied, chains us all irrevocably." These words were uttered by Judge Aaron Satie -- as a wisdom, and warning. The first time any man's freedom is trodden on, we're all damaged
AzubiMagie Geschrieben 20. Dezember 2015 report Geschrieben 20. Dezember 2015 Hm, ob das stimmt? http://www.tk421.net/character/kirk.html Azu (unsicher) bi
sarandira Geschrieben 20. Dezember 2015 report Geschrieben 20. Dezember 2015 (bearbeitet) Gabrielle Passionate and pure of heart, you are a faithful companion in times of need. That's what friends do, they stand by each other when there's trouble. Gabrielle is the partner of Xena: Warrior Princess. The Legendary Journeys wiki includes her biography. Aha. Amazonenkönigin - auch nicht schlecht. Bearbeitet 20. Dezember 2015 von sarandira
Schrat Geschrieben 20. Dezember 2015 report Geschrieben 20. Dezember 2015 Wesley Crusher Wesley Crusher A brilliant learner with a knack for almost everything, you choose to spend your efforts in the pursuit of travels that extend your own potential. Maybe I am sick of following rules and regulations! Wesley is a character in the Star Trek universe. STARTREK.COM has a character biography. Aha - erkannt ... Den hatte ich auch - weiß nicht ob ich so recht glücklich damit bin...
Gast Unicum Geschrieben 20. Dezember 2015 report Geschrieben 20. Dezember 2015 (bearbeitet) Bearbeitet 20. Dezember 2015 von Unicum
Gast Issi Geschrieben 21. Dezember 2015 report Geschrieben 21. Dezember 2015 (bearbeitet) Passt super! Bearbeitet 21. Dezember 2015 von Issi
prediger Geschrieben 21. Dezember 2015 report Geschrieben 21. Dezember 2015 GollumA cunning creature that is the victim of rotten circumstances, you can be lured by great temptations. It isn't fair, my precious, is it, to ask us what it's got in it's nasty little pocketses?
Widukind Geschrieben 21. Dezember 2015 report Geschrieben 21. Dezember 2015 (bearbeitet) Ich bin dieser Typ hier: Gundolf, oder so ähnlich... Bearbeitet 21. Dezember 2015 von Widukind
prediger Geschrieben 21. Dezember 2015 report Geschrieben 21. Dezember 2015 Ach das war doch der Bruder von Gollum, glaub ich. Kenn die Bücher nicht, hab die Filme mal gesehen...
Empfohlene Beiträge