Sulvahir Geschrieben 20. Oktober 2008 report Geschrieben 20. Oktober 2008 For Science/Math: 9% scored higher, 2% scored the same, and 89% scored lower. For Computers/Technology: 5% / 1% / 94% For Sci-Fi/Comic: 23% / 4% / 73% For History/Literature: 21% / 3% / 76% For Dumb/Dork/Awkwardness: 97% / 3% / 0% "From this time forward, you'll hold the title: Uber Cool Nerd King Carry it proudly!" Ich fürchte mir ist nicht mehr zu helfen. Und es wird schlimmer : From this time forward, you'll hold the title: Uber Cool Nerd God
Hirion Geschrieben 21. Oktober 2008 report Geschrieben 21. Oktober 2008 Hab jetzt erstmal den ersten Test gemacht.. Den Zweiten lass ich lieber, sonst mach ich noch was kaputt bei denen 1% scored higher (more nerdy), 0% scored the same, and 99% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: All hail the monstrous nerd. You are by far the SUPREME NERD GOD!!!
Corric Geschrieben 30. Oktober 2008 report Geschrieben 30. Oktober 2008 Wer hätte das gedacht... Corric
Widukind Geschrieben 21. September 2010 report Geschrieben 21. September 2010 Oh oh... 0% scored higher (more nerdy), 0% scored the same, and 100% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: All hail the monstrous nerd. You are by far the SUPREME NERD GOD!!!
Schrat Geschrieben 22. September 2010 report Geschrieben 22. September 2010 53% scored higher (more nerdy), 1% scored the same, and 46% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers. Oh, Durchschnitt. Ist das jetzt schlimmer als Nerdy?
Elodaria Geschrieben 22. September 2010 report Geschrieben 22. September 2010 Overall, you scored as follows: 7% scored higher (more nerdy), 0% scored the same, and 93% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Supreme Nerd. Apply for a professorship at MIT now!!!
Drahok Geschrieben 22. September 2010 report Geschrieben 22. September 2010 Overall, you scored as follows: 29% scored higher (more nerdy), 1% scored the same, and 70% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Mid-Level Nerd. Wow, it takes a lot of hard nerdy practice to reach this level. Hmm, bin ich nicht etwas jung, um all den Kram angesammelt zu haben? Aber solange man nicht beschimpft wird weil man auf seine Art gebildet ist...
Merwyn Geschrieben 10. März 2011 report Geschrieben 10. März 2011 Wie erwartet bin ich kein Nerd! 63% scored higher (more nerdy), 2% scored the same, and 35% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Not nerdy, but definitely not hip.
Rina Geschrieben 10. März 2011 report Geschrieben 10. März 2011 Overall, you scored as follows: 14% scored higher (more nerdy), 1% scored the same, and 85% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: High-Level Nerd. You are definitely MIT material, apply now!!!.
Mitel Geschrieben 17. November 2011 report Geschrieben 17. November 2011 (bearbeitet) Overall, you scored as follows: 4% scored higher (more nerdy), 0% scored the same, and 96% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: All hail the monstrous nerd. You are by far the SUPREME NERD GOD!!! Bearbeitet 17. November 2011 von Mitel
Prof. Anthony MacDonovan Geschrieben 18. November 2011 report Geschrieben 18. November 2011 Overall, you scored as follows: 85% scored higher (more nerdy), 1% scored the same, and 14% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Not nerdy, but then again maybe not all that cool either. Aha. Auch wenn ich nicht recht verstehe, was der letzte Satz bedeuten soll...
Zadek Geschrieben 18. November 2011 report Geschrieben 18. November 2011 hätte mich schlechter eingeschätzt
Rina Geschrieben 18. November 2011 report Geschrieben 18. November 2011 [ATTACH=CONFIG]9000[/ATTACH]hätte mich schlechter eingeschätzt Meinst du mit schlechter höher oder niedriger?
Zadek Geschrieben 18. November 2011 report Geschrieben 18. November 2011 okok, genauer definieren: ich dachte, ich sei unnerdiger (mich haben die wissenschaftsfragen wohl nerdiger gemacht )
Gast Marc Geschrieben 18. November 2011 report Geschrieben 18. November 2011 (bearbeitet) okok, genauer definieren: ich dachte, ich sei unnerdiger (mich haben die wissenschaftsfragen wohl nerdiger gemacht )Ich kam in beiden Varianten auf 84 oder 85 Prozent, angeblich kenne ich mich gut mit Comics und Geschichte aus. Das ist aber auch nur gefährliches Halbwissen. Und natürlich weiß man als Biologe nach 10 Jahren weg von der Praxis immer noch so einiges aus Physik und Chemie, aber nichts richtiges. Und wer die Männer auf den Bildern waren, konnte ich herleiten. Wenn gute Allgemeinbildung und gutes schätzen das ausschlaggebende Etwas ist, ok. Bearbeitet 18. November 2011 von Marc
sarandira Geschrieben 18. November 2011 report Geschrieben 18. November 2011 (bearbeitet) Hm, beim ersten Test war ich noch bei etwa 84 %. Beim zweiten war's deutlich weniger: Und ich musste eine Frage falsch beantworten, weil es nur eine Antwortmöglichkeit gab! Bearbeitet 18. November 2011 von sarandira
Abd al Rahman Geschrieben 19. November 2011 report Geschrieben 19. November 2011 Test 1: 1% scored higher (more nerdy), 0% scored the same, and 99% scored lower (less nerdy).What does this mean? Your nerdiness is: All hail the monstrous nerd. You are by far the SUPREME NERD GOD!!! Test 2:
theschneif Geschrieben 20. November 2011 report Geschrieben 20. November 2011 Hm - ich fürchte für einen Geisteswischenschaftler und nicht ITler bin ich doch ziemlich nerdy: 46% scored higher (more nerdy), 2% scored the same, and 52% scored lower (less nerdy).
Merl Geschrieben 21. November 2011 report Geschrieben 21. November 2011 31% scored higher (more nerdy), 1% scored the same, and 68% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Low Ranking Nerd. Definitely a nerd but low on the totem pole of nerds.
Milaene Geschrieben 15. Oktober 2013 report Geschrieben 15. Oktober 2013 Overall, you scored as follows: 54% scored higher (more nerdy), 2% scored the same, and 44% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Somewhat nerdy. I mean face it, you are nerdier than about half the test takers. hah, immerhin Durchschnitt
draco2111 Geschrieben 15. Oktober 2013 report Geschrieben 15. Oktober 2013 In den letzten 7 Jahren hat sich ein bisschen was getan: 24% scored higher (more nerdy), 1% scored the same, and 75% scored lower (less nerdy).
Solwac Geschrieben 15. Oktober 2013 report Geschrieben 15. Oktober 2013 Overall, you scored as follows: 3% scored higher (more nerdy), 1% scored the same, and 96% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: All hail the monstrous nerd. You are by far the SUPREME NERD GOD!!! Praktisch kein Unterschied...
Empfohlene Beiträge