Widukind Geschrieben 29. November 2013 report Geschrieben 29. November 2013 Oooops: 7% scored higher (more nerdy), 0% scored the same, and 93% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: Supreme Nerd. Apply for a professorship at MIT now!!!
Micha Geschrieben 30. November 2013 report Geschrieben 30. November 2013 (bearbeitet) 4% scored higher (more nerdy), 0% scored the same, and 96% scored lower (less nerdy). All hail the monstrous nerd. You are by far the SUPREME NERD GOD!!! lol hier die 2.0 ergebnisse Bearbeitet 30. November 2013 von Micha
Gast Unicum Geschrieben 30. November 2013 report Geschrieben 30. November 2013 2% scored higher (more nerdy), 1% scored the same, and 97% scored lower (less nerdy). What does this mean? Your nerdiness is: All hail the monstrous nerd. You are by far the SUPREME NERD GOD!!! ------------------- Muss aber zugeben: Ich hab mich eher an meine Stiudenzeit oreintiert. Und in meiner neuen Bude sind einige Dinge eben anderst,...
Mormegil Geschrieben 2. Dezember 2013 report Geschrieben 2. Dezember 2013 "Kinda dorky non-nerd" ... hmh.
Orlando Gardiner Geschrieben 2. Dezember 2013 report Geschrieben 2. Dezember 2013 Mache solche Tests nicht, ist mir zu nerdig.
Empfohlene Beiträge